MERAKAMKAN PENGHARGAAN

Terlebih  duhulu   maafkan  saya  kerana   hari  ini  sehari  suntuk  saya  tidak  sentuh   Komputer  (Blog)   sebab  saya    dari  semasa  ke  semasa  meninjau   sentimen   pengundi  diPusat-Pusat  Mengundi  di-  Bukit   Gantang

Sebaik  sahaja   pusat-pusat  membuang  undi  ditutup  saya  terus   berlari  keBilek  Media   BloggersNetwork@Perak.     Semuanya    sangat  sibuk.  Mereka-mereka  yang  saya  ketemui  antara  lainnya  Matsamankati, ciberboron,perisik rakyat,sy-reformis,ummi  anni,dugong  darat   dan  dango   mamamat.  Pada   jam  19.45  lagi   mereka  telah   berjaya  kumpul   keputusan  P.059   dan   ketika  itu  mereka  telah  memberitahu  saya ( maklumat  tidak  resmi)   Ir. Nizar  MENANG  dengan  majoriti   30000  lebih.

Dalam  kesempatan  ini  saya  ingin  mengucapkan  berbanyak  terima  kasih   kepada   semua   pengunjong   Blog   saya  dimana  ketiga=tiga  Post  saya  yang   paling  akhir   i.e.  Dalam Kecemasan,  Tun Abdullah  Negarawan  Terbilang  dan   Kenyataan  Hishammuddin  berkait  tuntutan  MCA.    Jumlah    readership   bagi   ketiga-tiga   post  ini  sangat   luar  biasa.

Keputusan  Pilihanraya  diBukit  Gantang  ini  adalah  satu  message   dari  rakyat untuk  difahami  oleh  UMNO/BN  bahawa    majoriti  rakyat   condemn  rampasan   diPerak .

Akhir  sekali  sedikit  kata-kata  seruan:  Wahai  PRU 13,  walaupun  engkau  masih  jauh  untuk  kembali  –  Kami  sebenarnya  sekarangpun  sudah  bersedia.

One Response to MERAKAMKAN PENGHARGAAN

  1. bagREF says:

    BUBARKAN DUN PERAK… YEEEHAAAA!!!!

Leave a Reply

